väntar..

Oj, sitter i datorsalen i skolan nu helt ensammen. Det inträffar inte allt för ofta kan jag lova. Väntar på att Andreas ska komma och hämta mig så slipper jag ta bussen in till stan. Vi ska åka hem till hans föräldrar och hämta lite saker sen ska vi hem till mamma och äta mat. Tänkte gå en sväng i skogen också. Dagen hittills har väl inte varit den bästa, lite så där jobbigt halvtrött och inte orkat med så mycket. Kommer snart att ha alldelles för mycket att göra med i och med att vi ska iväg om tre veckor så har lite att arbeta in som man missar. Blir nog inte jättemycket som väl är men det blir ju lite i alla fall som jag gärna vill ha gjort innan vi åker iväg så jag slipper sitta med det där nere.

Usch, tycker inte om skolan datorsal alltid jätte kvav och dålig luft så man får alltid och då menar jag alltid huvudvärk. Dock är den bra om man fryser eftersom att det är så varmt.  En liten parentes till är att jag små gillar min outfit idag även om det kanske bara är jag. Svarta höga chinos med vit t-shirt instoppad. Sjal och Andreas kofta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0