Jag är inte så bra på rubriker.



Känner mig helt lämnad. Saknar honom och jag har inte varit utan honom en dag ens, undra hur detta ska sluta?

Idag har jag i alla fall varit i skolan och efter det så träffade jag Linett på stan, mys.. Vi gick och handlade sen så gick vi hela vägen hem till mig och åt mat och tittade lite på tv. Mys, som vanligt. Nu ikväll har det inte hänt så mycket, har gått här och plockat lite och nu har faktiskt Idol börjat, så ska nog gå och sätta mig framför tvn i stället. Ska nog ta mig en liten glass också.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du är inte lämnad! Inte i mina tankar i alla fall! ;) <3

2008-09-05 @ 00:23:38
URL: http://andhol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0