julen knackar på dörren.

Snart är äppelkakan klar, dock ska den inte ätas förrän imorgon men ändå. I mitt hus är det förtillfället en liten julkänsla som smyger sig på. Kolsvart utomhus, kanelen som doftar av kakan, pepparkakor och glögg kommer att serveras ikväll och alla går och småpysslar för sig själva. Det är mysigt! Älskar julen, inte direkt julafton kanske men allt runt omkring, alla små hemligheter man har och alla (eller de flesta) är glada.

Jobb är det för min del som gäller nu under mitt lov, det känns ändå ganska bra för då "slösar"  man inte bort dagarna utan man gör något vettigt som man i slutänden får betalt för. Det tycker jag om. Andreas har en hemlighet för mig - jag vill veta! Vet bara att jag måste avboka allt en helg för att vi ska göra något..

Förresten, jag har övningskört. Både igår och idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0