har du glömt att det är den åttonde?

Varför är en mobil bara skapt för att hålla i max ett år? Min kära Nokia har varit trogen i snart ett år. Så klart att den börjar falla isär nu då. Hade inte riktigt räknat in det i min budget för de närmaste månaderna eftersom att allt kommer att gå åt mitt sparande. Känner inte att jag vill lägga typ 2000 spänn igen på något som bara håller i knappt ett år. Nej, den får nog hålla i ett tag till. Vare sig den vill det eller ej.

Sitter nu och försöker komma på något vettigt att skriva i min uppsats men tankarna far ju som sagt väldigt lätt i väg på annat som man egentligen inte har tid med. Tex som att skriva ett blogginlägg. Varför är det så mycket lättare än att skriva en argumenterande uppsats på engelska. Antgaligen för att man inte är tvingad till att blogg men ändå. Tycker det borde vara tvärtom i sället!



Stället som vi hyrde i Spanien


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jo.. Men nu vet jag! :s Hoppas du blir frisk snart, söto! <3

2008-10-09 @ 07:11:59
URL: http://andhol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0