en av alla dagar.

Sitter i skolan nu, ska försöka knåpa ihop en sammanfattning av Ett öga rött på 300 ord, ganska mycket om man ska skrvia en sammanfattning. Snart är denna svenska lektion slut och då ska jag slå mig ner i biblioteket där jag kommer spendera ungefär 2,5 h framåt. Jag ska plugga till samhällsprovet imorgon så ska jag skriva en uppsats på engelska.. Det är ganska mycket nu. Matteprov på måndag med. Det är bara att stå ut, någon gång borde det ju lätta lite. Typ på tisdag nästa vecka, förhoppningsvis.

Sov hos mamma i natt, förstår det inte riktigt. Men där trivs jag bäst. Visst det är jätte skönt att känna sig "vuxen" och ta hand om sig själv och allt det där när man är hos Andreas. Och visst det är skönt att bo inne i stan hos pappa och få som man vill. Inte för att vara så, man jag har favoriserat min mor. Och det är väl inte fel, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0