update

Vad har hänt sen sist? Ja, jag var hos frisören idag. Är jätte nöjd, måste jag säga.. Sällan jag blir när det både är slingning och klippning som ska till. Köpte massa bra-och-ha-saker där med, typ schampo, balsam m.m. fick en inpack ning på köpet med :) Jag är nöjd med denna dagen i alla fall. Skickade in mina ansökningar till min APU som är snart. Hoppas jag får en bra plats, Indiska förhoppningsvis då min lärare tycker att jag passar där. Får hoppas på det bästa. Ikväll händer det inte så mycket, ska gå bort till pappa om en stund och äta mat tillsammans med honom, syster och Andreas. Igår vasd gjorde jag då? Det har jag nog förträngt, kom ihpg att det avr en lång dag i skolan med både brandlarm och många annorlunda lektioner.

Imorgon ska jag på tjejkväll hos Linett, ska bli mysigt. Även om jag inte kännder så där värst många som ska dit. På söndag är det första advent med allt vad det innebär. Är julskyltning på eftermiddagen, luciakröning och framträdande på isen (tror jag). Hon jag klippte mig hos idag ska förövrigt är en av kandidaterna till Halmstad lucia.

Nu ska jag skynda mig bort till pappa, ska försöka hålla mig undan från köket dock. Syster och Andreas håller på att slå in mina presenter till min adventskalender :)

Kommentarer
Postat av: victoria

har du lagt ner bloggandet? :O :P

2009-01-16 @ 11:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0