Kanske finns det ett ljus i tunneln trots allt

Jag behöver förändring i mitt liv. Jag behöver brytas upp från mitt i synnerhet gråa och ohälsosamma liv och göra något bättre, vettigt av alltihopa. Detta ska införas från och med 1 jan 2009, så det så! Det ska bli ett gymkort inhandlat, både jag och andreas ska fixa så vi kan peppa varandra. Bättre matvanor! Vissa dagar kan gå utan jag äter typ ingenting eller att det slutar med alldeles för mycket onyttigt. Mer medveten om vart mina pengar tar vägen och skaffa ett jobb, men det kommer jag förhoppningsvis få genom skolan, så det bekymmret är inte lika viktigt. Det var nog allt som jag villek bekänna, och det kommer att hänga efter mig tills det att jag har genomfört allt!

Att jag även behöver skaffa mer kolla på mitt liv med och ta upp kontakten med min dator och blogg igen är något som jag också jätte gärna vill och få lite bättre koll på skola och plugg.. Det ska nog kunna gå och lösa, eller?

Kommentarer
Postat av: Victoria

allt går ;) pepp pepp!

2008-11-25 @ 14:22:49
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0