15.24

Det är skönt att få sluta tidigare från skolan, i alla fall en måndag! Hamnade på bíbliotektet för en gångs skull, bokade en bok nyss som jag hoppas på att den kommer imorgon. Letade upp en ledig dator också, då min är hos Andreas och jag orkar inte gå och hämta den. Kanske ska förklara lite om min helg, kan ha väckt lite oro hos vissa..

Jobbade gjorde några dagar, kan behövas ibland. Känns bra efteråt om inte annat.. Bowlade tillsammans med morfar och kusinerna i onsdag. Det var kul, första gången för morfar och min lilla kusin Alice att bowla, men det funakde för dom. Även om inte klotet alla gånger rullade så fort fram för Alice. I lördags efter kyrkis kom Tobias och hämtade mig, han hade då glömt en sak hemma så vi åkte hem till honom innan vi skulle in till stan och handla mat till senare på kvällen. Hur som helst, när vi åkte hemifrån Tobias så fick vi båda en större chock då en stor hjort hoppade upp sitt sista hopp från vägkanten och smällde in i bilen. Hjorten dog typ direkt och trillade ner i ån precis bredvid vägen, bilen fick två mindre bucklor och glaset framför lyktan pajade. Men i det stor hela gick det väl bra med oss som satt i bilen.

På kvällen hade vi kalas med god mat och kul folk, utan några större men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0