WOW!

Heej!

Modevisningen på Sture innan idag - wow säger jag bara! Första "ordentliga" jag varit på. Alla var jätte duktiga och det var det rätta stämningen. Alla designers kollektioner var väldigt nice. Speciellt var Evelina var bäst och absolut snyggast :) Träffade Emelie och Matlda (var förövrig de jag gick med), det var ett tag sen nu och det kändes.. Jag och Emelie hade ju en hel del att prata om! Massa skvaller och skitsnack, sånt som bara vi två är bäst på. Synd att hon inte hade med sig sin kamera till modevisningen, tog lite bilder med min mobil, fast de blev inte så bra.. Har inte adaptern till minneskortet här så jag lägger in de få bilder jag tog imorgon i stället. Ska typ sova strax så jag hinner inte riktigt nu heller..

Imorgon väntar skolan med musiklektion, sen ska jag typ hem kanske springer in och tar en fika med någon på stan sen bär det av hemåt.. Ska komma lite folk så det blir nog trevligt :)  Helg är det ju snart med och Hanna den lyckosten drar till Turkey på lördag det vill jag med!! Men det var en liten fågel som viskade i mitt öra innan att det bär nog av bortåt för min del till hösten.. So long <3 Tänker på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0