Varje litet steg

Lasse Lindh är bra :) Kom till skolan för en stund sen och nu sitter jag här och fördriver tiden. Borde kanske göra lite skolarbete men det kan man göra senare idag. Tycker inte riktigt att jag vaknat än så det skjuter jag framför mig nu. Det kommer typ regna idag, inte roligt enligt mig. Får väl stå ut, ska inte vara så mycket ute mest ta det lungt och träffa folk. Mys ikväll väntar också hemma med familjen.

Bloggen ser ut som det har gjort nu ett tag men snart ska det bli ändring ska ni se. Jag och min vän Andreas ska fixa lite idag. Igår satt jag nämligen och spånade på nya bra idéer och det blev ganska så bra tycker jag i allafall. Och i huvudsak så är det ju jag som ska tycka om den. 

I miss the sun. Jag vill bli härligt brun. Saknar den underbara smaken av jordgubbar. Jag längtar till midsommar när jag och Cills ska fixa midsommarstången. Jag saknar havet. - Allt detta kommer snart igen och det ska blir helt underbart! Ojoj, min favorit årstid är nog banne mej, sommaren.

Händer idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0