Marängtårta med jordgubbar


 - är gott :)

Vi är så glada idag att du har födelsedag,
att du har födelsedag precis idag!

Så var Claras födelsedagskalas över. Trevligt var det och de flesta i släkten på mammas sida var här så det var nice ^^ Mina två kusiner (som förövrigt är med på kort tillsammans med mig och syster) är helt underbara. Ska ta hand om Alice på lördag till söndag. Får se hur jag och min syster klarar detta men det blir nog bra.
 
Nu sitter jag i allafall som många andra i detta landet och kollar på Eurovison Song Contest och hejar på  Charlotte. Måste säga att det är många som är riktigt dåliga. Förstår inte riktigt vad vissa gör där överhuvudtaget. Lyssnar på Malt nu och hon sjunger om typ vodka..? Hmm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0