publishme.se

Är det bara jag som fått min blogg flyttade till publishme.se? Jag tycker i allafall att det blev ganska mycket finare med den lite annorlunda designen. Skrev precis ut ett arbete, ett utav de större. Känns ganska skönt att det bara nu är två, ett stort och ett litet, arbete som är kvar. Sommarlovet är nog faktiskt i sikte ändå.

Ibland är det som så att man träffar människor, som man känner, som vill prata med en. Typ som idag när jag satte mig på bussen ville jag bara sätta på musik och bara slappna av. Detta går ju inte i dessa fall då det kommer någon som vill prata. Ni får inte ta mig som en enströring eller så. Men ibland kan det bara riktigt skönt att bara släppa allt vad stress heter.

Nu var det ju Bonde söker Fru, så.. ..see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0