En solig dag som innehöll..

För mycket plugg till en början med..!

Äntligen hemma i alla fall efter en ganska så lång dag. Skolan började först vid tio så jag fick sova ut ordentligt i morse. rusade i väg till skolan och hade ett par lektioner, gick ganska så snabbt. Inga viktiga incidenter som är viktiga att ta upp här tror jag. Sista lektionen dock som innehöll bransch- och produktkunskap var värre. Först en och en halv timmes lektion, + en och en halv timmes till pluggande för att försöka bli klar med arbetet. Det var inte heller nådigt varmt i datorsalen så höll typ på att dö. Efter allt för mycket plugg åkte jag och Hanna in till stan för att ta oss en glass. Tog sen bussen för att komma till farmor min. (Förlåt Hanna men intervjuade henne aldrig..) Så har väl idag sammanlagt varit i solen typ en timme. Fattar inte vad jag gör med mitt liv. Det är ju så underbart väder så det inte är sant. Men nästa veckan slutar jag ju skolan så då kan man ligga ute hela dagarna. Så himlans skönt!

Sprang en runda på stan med. Hann faktiskt med det.. Hittade ett sjukt snygga linne på MQ och ack så snygga shorts på Gina, problemet är bara att jag passar typ inte i höga jeans överhuvudtaget så det skiter sig ganska rejält. Gick dock förbi en nice jeanskjol på BikBok som man kanske ska inför skaffa sig. Ja, det tål att tänkas på. Ska ju ut på en lite shoppingrunda på lördag så kanske ska slå till då? För jag kommer inte ihåg senast jag var på en shoppingrunda som tillägnades mig. Sist var det bara en himla massa till mams och syster.

Kära vännen Rasmus ringde innan, lite skojs ändå. Inte så ofta vi talar i telefon. Eller vad säger du? Han är som vanligt ute och flänger och far i halva Sverige. Han skulle i alla fall ha en stund över till mig på fredag. Ser jag framemot! Fika på Skånska sitter ju aldrig fel. Ska nog dit imorgon också och hälsa på Jacob. Typ värsta längesen jag träffade honom, snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0