Uppdatering

Nu är provet avklarat och ja det gick väl som det gick.. Svarade på allt men om det är rätt är ju en annan femma.. Har nog egentligen inget spännande att skriva nu, men jag fortsätter väl bara för att. Har en kortis sovmorgon på onsdag, småföretagandet är inställt så börjar lite senare i stället. Har massa skola som måste göras också, typ snarast. Bl.a. handelsarbetet, svenskaintervjuer om typ reklamationer, ingen frivillig som vill ställa upp? Sen så är det nog ganska så lugnt förutom engelskan har massa kvar och sen ska man presentera allt och massa så där har jag lite till.. Sen är det nog mest bara smått strött, som man klarar av i bara farten.
  Jag kom på alldeles nyss att jag vill ha en ny design här på min lilla blogg. Fatta hur otroligt många fina det finns jag ska försöka att få till det med lite hjälp från annat håll tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0