Torsdag, igen.

En ny dag är här och jag är typ glad och det är en kvart kvar tills jag ska cykla till skolan och jag är redan färdig. Det är sånt som gör mig glad jämfört emd om man stressar järnet och måste springa till skolan. Jo, men som sagt. Ska nog våga mig till skolan i alla fall. Hm. Idag väntar först två lektioner, in till stan sen och träffa Jacob sen tillbaka till skolan och ha en lektion till. Jo, men den här dagen kan jag nog klara mig igenom.

Solen skiner som vanligt nu och det är härligt. Har nog inte anpassat mina kläder till sol och värme idag men jag ska nog klara av det ändå. För vad sägs om stor skjorta och jeans till, snyggt säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0