Tisdagen den 13:e

Ja, nu har jag suttit här framför tvn i säkert femton minuter, men Project Runway var för tillfället lite roligare än att skriva. Detta ska jag dock ändra på nu. Nu har det typ tagit femton minuter till, jag är lite lat. Träffade både Vicki och Jossan på bussen idag, det var längesen vi träffades alla tre.. Lite tråkigt att vi inte går på samma skola alla tre nu, ses ju inte varje dag. När vi väl träffas så är det typ massa att prata om och det är väldigt kul. Att vi inte har tappat varandra, att vi kan umgås och inte tappat kontaken helt. 

Nu ska jag försöka ta upp skrivandet här igen. Kan påpeka att det är lite för ljust för att sitta ute med datorn, man ser typ inget på skärmen.. Igår så bokade jag tid för ansiktsbehandling, verkligen på tiden. Fast fick inte tid förrens i början av juni så det är ju ett tag kvar. Fast det kan ju vara ganska bra då innan sommaren så man får fin hy när man ska bli brun och hela det där.

Plugg blir det inte mycket av idag, bara bågra intervjuer som ska göras inom familjen så det blir fin fint! Sen blir det slappkväll, amerikanska pannkakor serveras och jag kan lova att jag ska lägga mig tidigt. Har dock sovmorgon imorgon men det är inte fel att somna tidigt på kvällen. För det är ju innan tolvslaget (på natten) som är själva skönhetssömnen. Har jag hört i allafall, men rätta mig om jag har fel..

Några förslag till min nya layout här? Jag har inte funderat jättemycket men ska nog till att spana runt på olika bloggar nu och fförsöka få mig en lite uppfattning om hur det ska se ut här. Ska nog byta färger i allafall och få in lite mer somriga färger, mer blommor och foton, mer texter och enklare att hitta. Mycket snirkligt tror jag att jag vill ha med. Ja, jag har ju lite grund till det. Så nu ska jag nog ta tag i det, så nu lägger jag skrivandet åt sidan.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0