Sveriges största(?) bloggerska

Var inne på Blondinbellas blogg nyss. Vissa kommenterar hennes blogg har ju typ inget liv. Varför måste de hålla på och trycka ner henne hela tiden i stället för att bara skita i det och bara gå vidare. Jag säger inte nu att jag älskar henne men inte heller att jag har någon emot henne. Jag tycker hon är cool och att hon vågar satsa på något som hon tycker om är ju ännu bättre. För det är inte alla som vågar det i dagens samhälle. För, vem hade inte tackat nej till att leva ett liv som hon lever? Inte jag i allafall. Men det är inte heller så att jag vill lämna det liv jag har nu bara för att leva som henne. Det var bara en liten tanke från mig så här innan sista lektionen ska börja. Har jag fel så rätta mig då?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0