Solen är tillbaka

God morgon! Hoppas att natten varit god och att ni kommer få en underbar dag för vad skulle man inte kunna ha när det är sånt här väder?! :)
  Sitter hemma hos Andreas nu och väntar på att han ska duscha klart, ska in till stan om en stund och har övertalat honom att spendera lite pengar (a) Träffa lite annat folk på stan gör vi väl med, måste ta en fika också var typ längesen! Espresso house eller Morfars? Antagligen Espresso house eftersom att det är fint väder och på Morfars kan man tyvärr inte sitta ute.. Eller det kan man nog men det brukar alltid vara upptaget i den soffan.
   Gårdagen spenderade jag hos Andreas, han hade födelsedagskalas för typ halva släkten, första gpngen jag träffade dom men tyckte ändå att det gick väldigt bra..! På kvällen åkte vi först hem till Familjen Lindh efter lite missförstånd sen åkte vi in till Immanuelkyrkan och lyssnade på Himlaväsen - så sjukt grymma! Jag ska reflektera mer om dom senare idag då det även kommer bilder. Kort sammanfattning om dom är i allafall; typ 15 medelålders män, iklädda svarta kostymer, svart hatt och svarta solbrills (föreställ er Blues Brothers) som spelar bl.a. saxofon, trumpet, tvärflöjt, trombon, trummor, gitarr, piano, bas m.m. Grymma - sök på youtube.com!
  Nej, kanske ska fräscha upp mig lite och sminka mig.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0