Sol - så det står härliga till

Annat än glad efter en sån här strålande dag kan man ju inte vara..! Solen har varit framme nästan hela tiden jag varit ute idag :) Efter skolan gick jag och köpte mig en glass och satte mig vid bibblan och läste metro.. Dock blev det litef ör varmt med jeans och t-shirt där eftersom att det är sjukligt varmt där p.g.a. att det reflekteras och blåser typ inget o.s.v... Så jag gick hemåt i stället för ett snabbt ombyte och ut på innergården där solen sken väldigt skönt! Efter en stunds vila med bra sällskap och musik, kom Jacob efter en stund och vi vandrade in mot centrum och träffade där lite coola typer, ändrade planer och gick därför inom Östras och satte oss vid bibblan i stället för att hänga inne i mörkret på Morfars.. Det var nog en väldigt god idé, hade lite roligt åt ett gäng ÄKTA fjortisar som satt nere vid Nissan och fjollade.. Inget emot så, men de var extrema! Hahahah..!
  Nu sitter jag här igen framför min lilla dator, jag har börjat känna att jag inte riktigt hinner med bloggen nu, detta är dock något som jag vill hinna med och som ni ser att jag försöker skriva några rader varje dag för att den inte helt ska dö ut... Känns som att jag spendera väldigt mycket tid ute nu för tiden, vilket är väldigt tur nu när solen tittar fram och jag behöver jobba på min bränna..! Vilket behövs ganska så ordentligt.. I och för sig så kan jag ta med datorn ut men har inte kommit så långt än, den blir ju så himla varm och så ser man typ inte vad det står på skärmen för det är så ljust.. NEJ, nu ska jag inte klaga.. Tack för att solen och värmen har kommit och att den har kommit för att stanna, i allafall för ett bra tag framöver! 
  Är nyduschad och borstade tänderna precis innan jag började skrva här (typ 10 minuter sen) så nu väntar faktiskt sängen för min del. Har nationellaprov i Matte imorgon så måste vara utvilad. Smält inte bort ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0