Softish väder

Har jag sagt att jag älskar detta vädret?! Om, inte så säger jag det nu..; jag älskar sommar och värme! Kollade hur vädret skulle bli i helgen och det såg väldigt lovande ut :) Om man ska tro Hallandsposten så blir det typ +20 grader och sol hela helgen.. Glad!
  Om typ tio minuter ska jag ha nationella så nu sitter jag här och laddar med att skriva av mig lite och lyssna på Timo Räisänen, kanske inte just den musiken man förknippar med mig men det går faktiskt hem ibland. Nu bytte det till T-Pain, lite mer min smak.. Efter skolan idag så ska jag försöka komma hem så fort som möjligt lägga ner alla saker som ligger på min säng i en väska sen ut i solen och soola :) Så himla skönt det är! Datorn kanske får följa med ut idag med, kommer inte vara ute i solen så länge idag så det ska nog gå bra. Halv sex ikväll är det massage för min del där hemma, timmen efter det så ska jag gå ut och gå med min kära mor i skogen.
  Jag måste lämna in min mobil förövrig för att uppdatera programvaran, den typ stänger av sig hela tiden när m,an lyssnar på musik, vilket är vanligt för den modell som jag har :/ Köp inte en sån x) Nokia Xpressmusic 5310, tror jag det heter.. Men det är bara min uppfattning om den, tycker om den i övrig men lite tråkigt när den gör så..
  Nehe, nu ska jag nog vandra iväg, börjar om 7 minuter. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0