Sofia & Sonja

Eftersom att det är min namnsdag idag (+ Sonjas men känner typ ingen som heter det förutom min kurator eller vad hon är) så fick jag ett telefonsamtal på bussen, blev värsta chockad för jag trodde han typ ringt fel eller något men så var inte fallet. Det var min.. (vad ska man kalla det?) ..extra morfar/farafar typ som ringde och sa grattis, blev värsta glad och piggade upp mig lite för jag är ganska så trött idag. Dagen började som alla andra dagar, först vara hemma och fixa och sminka sen bär det av till Sennan där jag hjälper mamma lite att öppna butiken sen sätter man sig på bussen typ tjugo minuter senare. Idag börjar min första lektion först om 45 minuter så jag har lite tid att slå ihjäl. Senare idag ja, det skrev jag väl igår vad jag skkulle göra. Har inget nytt som jag ska planera så de fasta punkterna kvarstår fortfarande.  Igår träffade jag Jacob H också, var ett tag sen man såg honom så det var typ på tiden.. Vi måste gå och ta vår fika snarast, för det är lite synd att vi inte träffas så mycket som vi borde göra.

Imorgon är det mentorsdag vi börjar typ vid 10.00 sen så skulle vi typ gå en promenad här på Sannarspområdet typ, sen skulle vi få vår baguette eller vad det var sen slutar jag. Snacka om slapp dag imorgon eller?!

Grattis säger jag till alla som heter Sofia & Sonja på namnsdagen och extra stort Grattis till Lowe & Hampus Sporre som fyller 17 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0