Slutet på denna veckan..

Om man kanske skulle ta sig i kragen och skriva ett litet inlägg för det var ju faktiskt ett tag sen nu. Ibland kan jag sitta och tänka (fråga mig inte varför) på vad jag ska skriva på bloggen och så kan jag komma på något riktigt bra men sen när man väl hamnar framför datorn då har man ju så klart glömt det. Skulle kanske bära med mig min datorn vart jag än gick för då skulle jag liksom kunna skriva dirket och där igenom inte behöva glömma något viktigt som är bra att skriva om.

Nu över till något annat, kom hem från Johan & Erik för en stund sen efter att ha varit uppe i skogen med Rasmus som chaufför.. Inga vildsvin fick vi se i allafall så det där med att jag alrig har sett några vildsvin i det fria, håller i sig än. Morgondagen ser väl ut som så att jag ska upp tidigt till skolan, har några intensiva lektioner sen ska jag typ hem och plugga järnet för att försöka bli av med allt som är kvar nu för det är lite smått jobbigt nu eftersom att allt ska vara klart på fredag. Min mams skulle nog baka bullar imorgon med och det får man ju verklgien inte missa. Mums! Nu ska jag sova. Over and out!

Kommentarer
Postat av: emelie

va fin din blogg blivit sofia!

2008-05-26 @ 11:11:28
URL: http://metrobloggen.se/attiica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0