Sammanfattning

Måndag igen! Och tjohej vad glad jag är, inte!! Kunde vaknat nu om jag inte glömt att vi började 9.30 idag i stället för 8.10 som vanligt.. Men men, sånt som händer. Andreas är här så det går ingen nöd på mig! I helgen har jag gjort massor känns det som :) Tror det behövdes, massa minnen som man kan tänka på i veckan när man är i skolan och har tråkigt. Hmm, lägger nog in lite bilder här också :) Jag sa ju för några dagar sen med att jag skulle skriva lite mer om Himlaväsen, men det får nog vänta tills senare idag i allafall, för så pigg är jag inte..
  Idag så har jag matte, engelska och administration sen ska jag hem och plugga inför Idrott & hälsa-provet vi har imorgon..
 Oj, kollade igenom bilderna från valborg nyss, massa skojs men vet inte om det är någon som passar in men kan väl försöka hitta något ^^


image31
Valborg - Ett av alla försök att rädda bollen från att försvinna..



image32
Valborg - Äkta mys var det i allafall :)



image33
1 maj - Himlaväsen



image36
2 maj - Träffade Nettan :) + plus några andra.. 


Nu ska jag borsta tänderna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0