Plugg vs. modevisning

God morgon eller det är ju nästan bud på att säga god middag..!

Hamnade i här framför datorn i stället för att gå till matsalen och äta fiskburgare, det lockade inte så där jättemycket idag! Åt frukost för bara några timmar sen med så jag står mig ett tag till. Hittills idag så har jag sovit och varit i skolan och haft en lektion, måste bli klar med min presentation om Indien och dess djurliv snart. Sen så måste jag skriva lite mer om "Why India is a English-speaking country". Ja, men får väl tänka posivtiv och se fram emot att det snart är sommarlov och att jag antagligen inte kommer att läsa mer engelska på ett tag även om det har blivit lite roligare på senare tid. Arbete om arbetsmiljön på ett kontor är verklgien mindre kul då vi typ ska göra värsta intervjun, plus att jag måste läsa igenom hela kapitlet om arbetsmiljön som jag verkligen försökte göra igår på lektion men lyckades inte riktigt helt ut.

Senare idag efter skolan så ska jag hem och studera lite engelska en stund och hitta något gott att äta, skulle väl tippa att det blir något snabbt take-away. 17.00 idag är det modevisning på Sturegymnasiet som gäller för min del, hoppas bara att Emelie kan följa med mig så jag slipper gå dit ensam. Hoppas att det kommer lite bilder därifrån också med lite hjälp av henne. Fattar inte att det inte händer så mycket här på skolan typ kul som när Räfven var här och spelade, så skulle det vara varje vecka tycker jag. Men det är ju bara vad jag tycker.. 

Varför ska problem finnas här i världen?!
 Usch, är nog mist två i min närhet som har det kämpigt just nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0