Oh, happyday!

God morgon! Är det bara jag som är typ glad idag? Det är inte så att jag har sovit ovanligt mycket eller något. Det bara känns väldigt bra idag. Ovanligt fräsch för att vara så här tidigt på morgon, att man sen slutar halv ett förstör ju inte dagen heller.  Idag är det även så att min syster fyller tonåring så ikväll blir det kalas för hela slanten med smörgåstårta och marängtårta - inget man vill missa i första taget! Släkt kommer det också så det blir nog trevligt.

Matte börjar om väl cirka 45 minuter (klockan är nu 07,53) så detta kan bli ett lång inlägg med dess innehåll blir nog tyvärr inte så givande. Inte för att de brukar vara givande, för det brukar bara vara sånt som finns i huvudet just då som typ bara vill komma ut. Igår så tänkte jag på en låttext som jag tyckte var bra och skulle lägga ut här, men ja det glömde ju jag lika fort.

Vad ska man göra efter skolan idag då? Jag skulle vilja gå och ta en fika. Det var typ längesen nu eller i allafall jag tog en riktigt fika och satte mig ner, blir alltid typ take-away nu för tiden. Är nog för att jag inte träffa Jacob på ett tag, kan lätt bli så att inte fikar då. Ja, detta ska verkligen åtgärdas! Nej, men efter skolan så går jag väl och fikar själv i solen någonstans. Åker nog och jobbar en stund med sen innan det vankas kalas, fast nu kom jag på att jag glömde annan tröja att ha på mig när jag jobbar men det löser sig nog.

Ska nog gå och köpa ett halsband någon dag med, har faktiskt lite brist på det. Eller i allafall fina. Sprang förbi ett på Glitter för ett tag sen och det avr värsta nice. Är väl inget sånt som håller i all evighet men det håller väl i allafall första gången man använder det coh det kan det ju faktiskt vara värt :) Jo, det blir nog mitt nästa inköp, tätt följt av morsdagspresent och ett par skor. För ni har väl inte glömt morsdag? Vet vissa som inte gör något speciellt då, med det tycker jag verkligen man ska göra. Visa att man uppskattar de liksom. Grejen är att man behöver ju inte köpa värsta present, bara något litet tycker jag räcker i allafall. Något för att visa uppskattning. Ska samtala med min syster idag om min idéer om vad jag hade tänkt. Det blir nog väldigt nice skulle jag tro.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0