Nationella

Hamnade här i soffan med datorn i knät och kollar på tv, ja jag kollar faktiskt för en gångs skull på tv.. Pratade om det med min mor innan att man kollar typ aldrig på tv längre. En himla massa annat som tar upp ens tid.. Från det ena till det andra. Idag har det inte varit så där jättebra vilket är lite tråkigt, men tiderna förändras ju och sol och värme kommer nog tillbaka :)
 Imorgon så är det Nationella matte del 2, hoppas att det går bra. Det gör det säkert men man vet ju aldrig liksom.. Efter skolan imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Blir väl lite skolarbete och kanske lite fix på bloggen, jag får se. Nu ska jag nog gå och sova. God Natt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0