Människor i alla dess former

Trött, det är bara förnamnet på vad jag är just nu, men vilken härligt dag det ändå har varit. Värsta mys på förmiddga med frisk luft, sen mys i soffan och nu ikväll så var vi hos kusinerna och åt mat. Mys om du frågar mig i allafall. Jag fick också reda på att jag och Cills håller i midsommarstången på midsommar i Laholm. Mm, jag längtar värsta nu till sommaren men sol och bad hela dagarna och allt gammal/nytt trevligt folk man förhoppningsvis kommer att få träffa. Massa nytt på midsommar, massa gammalt på Hönö & Frizon och alla vanliga hederliga underbara människor här hemma. Märks det att jag trivs med livet?! Suck, ja. Om man ändå kunde göra det helt fullt ut, inga bekymmer, ingenting. Fast då skulle man inte haft något att sträva efter. Ja, vet vet? Inte jag i allafall.

Skolan imorgon och ingen Hanna.. ..men jag får stå ut. Ska springa på stan med mams imorgon eftersom att syster fyller 13 år på torsdag. Ja, tiden den går allt fort nu för tiden..!  Och förtillfället väldigt, för jag borde ha somnat för typ en timme sen.. Ja, så då säger jag god natt i stället för att sitta här. Good luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0