Love is all around me?

Snart slutar jag. Kom på att jag har en inställd lektion idag efter lunchen så då kan jag komma hem hyfsat tidigt. Får se om jag orkar vänta på Jacob eftersom att han slutar två idag.. Ja, får väl skicka iväg ett litet sms till honom. Innan på musik så spelade vi in. Vilket skämt ändå. Love is all around me sjöng vi och usch vad falskt det lät. Och jag var nog värsta. Hmm, ska nog lägga ner det där med att sjunga snart, stackars alla som måste lyssna på mig..!

Slutar då förhoppningsvis om 25 minuter men måste nog ändå gå och kolla så den verkligen är inställd. Borde egentligen ha lektion eftersom att det är så himla mycket att göra i den kursen, men får gå till bibblan eller något i stället och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0