Livet rusar iväg

Go'kväll!
Bara en  "skoldag" kvar denna veckan nu - sköönt! Och imorgon ska jag baraspendera dagen med att ta en preomenad med klassen, äta lite hem, packa och sen ska jag sova hos Andreas. Men vad jag ska göra mer på kvällen vet jag inte riktigt. Någon som har någon idé om vad jag ska göra? Fast det kan vara skönt att bara vara hemma och ta det lugnt..

Idag har det varit massor med folk som sagt grattis, även om det "bara" är min namnsdag men jag känner att den är nog ganska speciell i allafall för mig, har alltid varit så.. Fick present från Andreas idag, värsta nice tunika :) Tack. Av mams fick jag pengar till ansiktsbehandling så det kommer väl till pass i juni.. Ja, tänk snart har jag gått klart första ring. Fatta vad otroligt fort det har gått! Snart har jag typ tagit studenten!! Och sen måste man börja jobba och sen gå i pension.. Ja, livet rusar iväg..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0