Konstigt inlägg.

Hicka är inte allt för kul. Jag drabbades för en stund sen och den håller i sig kan man ju säga. Sitter i allafall och försöker förbereda så mycker som möjligt inför min stundande intervju. Men jag har gjort klart mer än hälften nu så det känns skönt.

Innan idag när jag åkte buss så såg jag Kronis och jag vet inte hur men jag kom och tänka på Maximilian som "gick" i min klass på högstadiet. Kommer ni ihåg? Han var väl lite konstig. Inte för att jag träffade honom men ofta man får lektioner och lära sig allt sånt hemma..? Vi tyckte nog alla han var lite konsitgt eftersom att han praktiskt sett gick i vår klass men vi såg honom inte en enda gång.

Fick reda på nyss att jag skulle betala min Frizon-biljett nästa vecka så då blir det till att leva fattig nästa vecka, rent teoretiskt sett skulle eller borde det vara så. Men så lär det ju inte bli..!

Mitt öga kliar och jag måste skärpa mig angående alla dess mediciner mot allergi!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan!

Var med och tävla om en valfri parfym för 400 kr på min blogg!

Ha det bra! :D

2008-05-20 @ 18:53:49
URL: http://Fluffad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0