Jobbiga typer.

Jag är glad :) Det är ganska så mycket som bidrar till det men att det är soligt ute, att jag slutar snart och jag har hittat en jättesnäll tjej som vill hjälpa mig med bloggen och att jag ska på modevisning imorgon är några faktorer till mitt humör. Idrotten börjar om cirka 20 minuter, fast idag verkade det bli ganska så slappt eftersom att vi inte skulle vara ombytta och göra något så där jätte seriöst.
  Något som drar ner mitt humör inte för tillfället men annar är att det är ganska mycket kvar att göra i skolan, lite arbeten här och där och alla som tittar snett. Ursäkta men jag börjar störa mig något så sjukt. Vissa tror ju att de är mycket bättre än alla andra osv. Nej, Usch för såna typer, men jag kan nog inte erkänna att jag inte är en sån heller.. Får ta och jobba på det där.
  Jag vill ha nya smycken :) Halsband, armband och örhängen - jag vill ha.. Just nu vill jag ha obegränsat med pengar så att ma slipper typ rota låångt in i garderoben varje dag för att hitta något att ta på sig. Att kunna ha nya fräscha kläder hela tiden. Sen blir ju inte saken lättare när man har hälften av allt man behöver hos mamma och resten hos pappa. Detta tycker jag är ett väldigt stort minus att bo på två ställen.
   - Jag längtar till midsommar


Kommentarer
Postat av: sixpussys

skolan är verkligen skit nu mot slutet =(

2008-05-13 @ 13:01:16
URL: http://sixpussys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0