It's been a great day.

Nu är jag precis hemkommen från en runda ut till Tylösand. De checkade läget med bilar och så inför balen så att allt funkar. Ska bli riktigt roligt och kolla på alla fin klädda på söndag..! Nej, man vad har man gjort idag egentligen. Hade två lektioner i skolan sen åkte jag in till stan och träffade lite folk och bytte om för det var hyfsat varmt med mörka jeans. Åkte sen tillbaka till skolan för att ha musik, fast den ställde vi in i samråd med läraren så jag och Cristoffer gick till aulan och kollade på treonas melodifestival och suktade efter att också få  ta studenten och allt det där. Cruisade sedan in till stan för att träffa folket igen och det är typ det jag har gjort idag. Umgåtts med folk, lekte lite i parken med en volleyboll och strosat runt på stan och bara haft det toppen. Så borde alla dagar vara. Nej, vad säg som att få sommarlov snart?! 

Nu längtar min säng efter mig, ska upp tidigt imorgon och så ska jag försöka hitta Cristoffer också i något utav tälten på skolan så att han kommer på lektionen. Lagom pigg kommer han ju vara efter allt han har och kommer att drick ikväll. SÅ önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0