Happy

Sitter i skolan nu och håller typ på att somna.. Fast André gjorde mig lite gladare ^^ Kolla in hans blogg, hahaha.. Mitt namn står där (a) http://wiktormode.blogg.se/ 
  Idag händer nog inte så mycket, ska ha prov om en stund har typ inte pluggat någonting. Efter skolan ska jag in till stan beställa ansiktsbehandling och sen ska jag väl röra mig hemåt. Ursäkta förresten att jag inte skrivit något har inte riktigt hunnit med. Har varit mycket annat som har lockat t.ex. solen, motorcykelåkning m.m. Ska försöka ta upp skrivandet i veckan.. Hm, har inte skrivit om Himlaväsen än - det kommer jag har inte glömt det bara flyttat det till en obestämd tid.. Matte nästa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0