Halvbra fredag..

Letar ny musik, har en hel del i min mobil just nu som är igenomtjatat och gammalt och jag vet inte allt. Så nu ska det förhoppningsvis bli lite uppdatering i allafall. Borde egentligen gå typoch fräscha upp mig nu och packa och hela det där för jag ska till pappa i helgen och antgaligen nästa vecka också så det är en hel del som ska med. Ja, usch.. Dator och kläder och skor och smink och hårvård och sjalar och jag vet inte allt.

Mentorsdag stod det på schemat idag, kan väl inte säga att det blev en jättebra avslutning på dagen med mi klass men så är det väl ibland. Jag fick i allafall en biobiljett idag och det var ju bra det :) Så är det någon som är sugen på bio så är det bara att säga till!

Alice, kusin kommer strax så ska gå ut nu en sväng, kommer inte få något gjort idag men så är det ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0