Halmstad bollklubb!

Gissa vem som är glad? HBK vann, inte med så mycket men ändå.. 3-2 slutade det i allafall mot Ljungskile vilket betyder 3 poäng, så nu ligger vi före Hammarby ^^ Matchen var lite seg i första eftersom att det bara kom ett mål då i typ femte minuten. Andra var lite mer händelserik. Jacob satte en femma på att Ljungskile skulle göra sitt första mål när de had eläge och sjuälvklart gjorde de mål.. *Grr*
  Imorgon vet jag inte riktigt hur jag ska bära mig åt. Antingen så börjar jag 8.10 eller 11.30. Eftersom att jag inte vet om vi har någon musik eller ej. Men det blir nog så att jag skiter i musiken i vilket fall som och går till skolan till 11.30, faast måste typ gå upp tidigt än då för att överhuvudtaget komma till skolan. Jaja, ska ta den diskussionen sedan med min mor. 
  Fick tillbaka min lilla mobil idag med, den är faktiskt ganska så bra när man tänker efter eller så är det jag som är van vid alla funktioner och inte klarar av gamla mobiler som inte fungerar som jag vill att de ska göra.. Man är ganska så bortskämd, här sitter jag och klagar på vad för funktioner min mobil har och inte har. Suck, vilket liv man lever..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0