Fredagmorgon & PIGG!

Mm. Är det bara jag som typ är pigg idag? Vaknade typ halv sex av mobilen dock gick jag inte upp förrens tjugo i. Efter en dusch och frukost som bestod av en macka och marängtårta gick jag in till mamma som fortfarande låg i sängen. Gick och sjöng på en födelsedagssång och då frågade hon varför jag var så himla pigg..? Hahha, det var lite roligt för jag är typ alltid trött. Och jag kan inte säga att jag sovit överdrivet mycket eftersom att jag kom i säng typ halv tolv..  Hm, jag ska sova länge i helgen. '

Musik väntar för mig om en liten stund. Var en hel vecka sen jag hade det nu om inte lite mer så jag hoppas att det blir kul. Efter skolan drar jag nog in till stan och inhandlar lite av varje till söndag. Måste hitta något fint bara det är det som är lite kruxigt men det fixar sig nog tror jag. Ska nog ta mig tid och fika en sväng med Jacob med även om jag kanske itne riktigt har tid. Men jag får väl ta mig tid helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0