Fjolleyboll + Eurovision

Snart väntar sängen. Egentligen gör den det redan nu men jag tänkte skriva några rader här om hur dagen har sett ut och dess tankar. Kom hem för knappt en timme sen, var ju vid havet och hade avslutning med tonår. Har bilder på mobil också tog Rasmus bilder med sin kamera så, det kommer snart bilder därifrån. Orkade liksom inte riktigt det nu. Gick inte sådär jättebra för mitt lag med kubb och fjolleyboll men jag klarade mig ändå. Sjuukt mycket mygg var det, så det var typ inte sant. Jag tycker inte riktigt om insekter och sånt där inget för mig liksom. Är nog förresten ingen djurmänniska överhuvudtaget. Skulle vara i så fall ens egen hund eller något, för andra tycker jag inte riktigt om. Vet inte varför, så är det väl bara.

Imorgon väntar en äckligt lång sovmorgon och ska bara gå runt och slappa hela dagen. Känner mig nästan lite förtjänt av det efter denna veckan. Sen på typ eftermiddagen/kvällen kommer kusinen min som ska passas och sedan ska sova över här. Får se hur det går men hon har ju inte så långt hem. Andreas och förhoppningsvis Rasmus kommer nog också imorgon kväll och ska väl tillsammans med dem kolla Euroviosion Song Contest-finalen. Hade faktiskt varit riktigt skoj om det för en gångs skull gick bra för Sverige. Man får väl dock inte hoopas på för mycket.

Nej, usch. Nu är det kallt på mitt rum utan täcke så får krypa ner under täcket i sängen och stänga fönster. Sov gott alla där ute. Sov gott  - det ska i allafall jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0