English . Svenska

Good evening!
Right now I'm sitting in the sofa at my mothers place, watching Survivorman on Discovery channel. Today I've been out and shopping some gifts to my sister birthday on thursday. Now I'm going to shit in this English and speak my native language!

Go'kväll :)
Sitter här hemma nu och typ somnar snart. Sov inte för mycket i natt och mer lär det inte bli i natt. Jag vet faktiskt inte varför jag började prata engelska nyss men det övergick till att jag nästan automatiskt började skriva även på engelska. Jag är lite ledsen, min lillasyster som fyller 13 på torsdag är typ längre än mig. Detta är inte speciellt roligt eftersom att det skiljer typ 3 ½ år på oss.. Hmm, inte bra detta alltså. Fast jag vill nog inte själv bli längre så jag får väl stå ut att vara minst. Shopping var det idag, det regnade så det var inte så där jättekul. Sprang hem till pappa och hämtade mitt paraflax så jag överlevde ovädret. Tomorrow my dear boyfriend are going to fix my blog :)

Kan inte släppa detta med att Cills Gus och min Andreas passar så bra ihop. De är typ lika knäppa och det är värsta kul att de inte är typ rivaler vilket skulle vara väldigt sorgligt. När vi körde runt som jag vet inte vad var det roligaste på väldigt länge.

Idag så redovisade jag mitt arbete om Indien med inriktning på tigrar. Det var hyfsat oförberett så det blev ganska mycket improvisation. Jajaja, det får gå som det går. Tror i allafall att jag får VG i Eng A så det blir säkert bra. Fick tillbaka mitt prov i Småis idag med och jag, lilla jag, fick MVG!! :) Överlycklig? Nej, bara glad. Usch ja, det är jobbigt att vara allergisk.

Now I'm going to bed. ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

grattis till bra betyg!

2008-05-19 @ 22:03:29
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0