En helt vanlig torsdag..

Nämen, godmorgon Sverige!
  Sitter nu i skolan och väntar på att min lektion ska börja (den börjar 8.40), tyå länge men får väl skylla mig själva att jag åkte så tidigt till skolan. Värsta nice väder är det ännu en dag så jag drog på mig mina ny shorts, fast de är säkert en månad gamla nu men ändå.  Har inte använt de officiellt förrens idag.. I eftermiddag ska jag ha musik, det var ett tag sen nu och jag vet minst en som har längtat efter att ha det.! Ikväll så ska jag besök Örjansvall eftersom att HBK ska spela mot Ljungskile och vinner de inte den matchen då är det pinsamt! Övrig information om min dag är att jag ska stå ut med min gamla LG-mobil idag eftersom att min lilla Nokia ska få en uppdatering av sin programvara vilket var ganska så i behov.
  Igår fick jag massage, så himla skönt det var, var väl lite för längesen sen sist så det behövdes. Efter det så gick jag och mamma ut i skogen som bestämt, var typ mitt ute i skogen (eller i allafall på majberget/galtaberget) som är ganska så långt ut.. Gick där eftersom att jag ska gå ut där själv imorgon så måste ju hitta liksom. Hahahaa, inte å smidigt att gå vilse ju! Ha en toppen dag - det ska jag ha i allafall & njuta av solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0