Chinos, min nya kärlek

Sicken diss man fick på bdb då! Typ hög belastning står det. Dåligt! Över till det som jag skulle skriva om. Är det bara jag som blivit förälskad i chinos?! Har inga själva ännu, men snart ska det inför skaffas! Har inte hitta de perfekta ännu, så något tips någon? Dessa chinos då. Åhh, lika snyggt på killar som tjejer. I alla sorters utföranden med en slapp t-shirt till eller varför inte ta en skjorta till för att göra det ännu tjusigare? Vill ha! Så, snart går jag också strosandes fram på gatan med dett par fina chinos. Tror nog jag ska ta med mig min far till Gant för de kanske har några bra? Förhoppningsvis i alla fall :) 
 

Hittade ett par snygging chinos på MQs hemsida, ni ser ju själva.
Sjukt snyggt!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag måste verkligen också komma ut.. Min garderob känns inte rolig inför sommarn!

2008-05-28 @ 21:43:06
URL: http://andhol.blogg.se/
Postat av: CAROLINE

hejhej tack din är med super snygg (:

2008-05-28 @ 22:19:18
URL: http://caaroliiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0