Artonde maj tjugohundraåtta

Det var ett tag sen man satt civiliserat vid en dator nu. Har inte gjort det sen i fredags och det är illa..! Just nu sitter jag hemma hos min fader i stan och har precis kollat färdigt på Titanic, så sjuk bra film. Väldigt sorglig men bra. Kan inte riktigt förstå att det har hänt på riktigt bara. Tidigare idag så var jag på Munkagårdsgymnasiet i Tvååker och kollade på lite traktorer, kossor, pulling och blommor. Kanske inte det första man tänker på vad jag gör en söndag förmiddag men med det rätta sällskapet som det var så funkade det fin fint.!

Igår så var jag hos Andreas och puzzlade värsta coola puzzlet. Det var en bild på själva kartongen och sen det som man puzzlade blev det som hände typ precis efter att bilden togs om ni förstår. Jag blev lite besatt igår och var verkligen tvungen att göra klart det igår så det var ungefär det jag hann med igår. Fast han springa lite med syster på Eurostop också och på kvällen så var jag i kyrkis på konsert. Face to face var det som höll i sången och musiken. Kanske inte det bästa man har hört men det fick duga. Efter det så racade jag och Cilla in till stan med Andreas lilla Saab och Gustav och Andreas fick ta bajs-Volvon. Vi begav oss efter att ha lämnat syster till Max, där det var en väldigt dominans av killar. Men vi klarade oss ganska så bra. Efter lite milkshake och väldigt skitsnack så åkte vi skilda vägar hemåt.

Såg värsta bra filmen i fredags! Love and other disasters, äkta bra film som typ bara jag tycker om.. (Snart dör min dator). Det blev en ganska så lång sammanfattning av helgen men så kan det bli ibland. Pusskram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0