vad är det bra för?!

Vaknade av en väldigt god natts sömn, gick upp ur sängen och tittade ut genom fönstret.. trodde jag seriöst skulle gå i taket!! vad är detta för skit väder som sverige bjuder på idag. köpte ju ett par fina solglasögon igår jag ville använda idag men icke sa nicke..! jag vill överallt annat nu har somma och sol. fast vår och sol skulle oxå funka. vill i alla fall inte ha snö nu, suck..

började dagen men en stunds engelska och därefter utvecklingssamtal.kan inte förstå varför mina utvecklingssamtal alltid låter likadant, det är väl egentligen positivt men ändå. "ja, hon sköter sig jättebra och har ju nästa högsta betyg i alla ämnen, jättebra närvaro osv.. "  hahah, ja vissa har det ju bättre än andra :)
ska bara spendera en timme till i skolan, sen ska jag hem. ska hinna med att både träffa emelie och andreas idag. fatta mycket jag och emelie har att tala ut om ^^ hihi, det är verkligen på tiden att vi träffas!

blev dock inget från monki i helgen, fick bli rutan, Å city och h&m i stället.. fick duga för denna gången, men jag lovar göteborg - jag kommer tillbaka! :)

" keep up the good work! "


Kommentarer
Postat av: emelie

det var verkligen på tiden att vi träffades du, och det måste bli oftare! :)

2008-03-19 @ 13:31:22
URL: http://metrobloggen.se/attiica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0