under uppbyggnad..

Ni som brukar vara inne här ofta kanske ser att det har blivit lite nya uppdateringar i layouten som min händige man har fixat till mig ^^ ja, fast helt klart är det väl inte men det är väl i alla fall på god väg..
   har typ inte hunnit med att skriva alls mycket idag - detta är ju typd et första inlägget vilket känns lite så där men det är sådant man får ta ibland.. har varit och jobbat lite idag så har väl gjort lite mer nytta än att typ sitta framför datorn hela dagen, dock så fixade jag en prislista via datorn när jag jobbade men det räknas inte riktigt tycker jag (a)..
     nu ska jag väl försöka sova, blivit lite dåligt med det på sistone, kanske ska bli ändring på det snart!! morgondagen ser ut som följade eller rättare sagt det är detta som jag tror att jag sak hinna med..
- filma med tobias & anton
- fika med bla jacob
- ringa till en himlans massa folk
- komma hem till min mor och få koppla av

     så nu sitter man här i sin säng och skriver blogg som dom senaste kvällarna men det är väl så man gör nu för tiden.. skriver blogg i stället för att skriva i en bok.. tycker själv att det är ganska så mycket smidigare eftersom att det blir jobbigt efter ett tag att skriva för hand, hahhaha.
     nedan följer en väldigt nice bild som vi tog när vi avr på stranden i söndags, cilla kom med idén att skriva och rasmus var inte sen att fotografera.. så ta med dig det ikväll och resten av ditt liv 
 

- JESUS ÄLSKAR DIG!


image13


Kommentarer
Postat av: Rasmus Nilsson

vilken underbar bild gillar verkligen den där fotografen..vill se mer av honom!!

2008-03-27 @ 20:19:33
URL: http://rnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0