lov

image8
H
alv ett vaknade man idag, ganska skönt efter att de senaste nätterna inte sovit så där överdrivet mycket.. har dock inte fått så mycket uträtt idag, var i oskis en sväng och hämtade min säng så nu har jag säng som är över två meter bred - ja, man ska ju inte klaga i alla fall..! just nu vill jag ha en himla massa pengar som jag kan spendera på bäde den ena och det andra skulle lätta på mitt sug som jag har.. hallå, det är ju snart vår och sommar vem vill inte ha nya grejor då liksom?! visst det vill man väl egentligen ha hela tiden men just nu när det börjar bli ljusar och mycket roligare att leva så måste man ju uppdatera sig. eller? 
      årets påsklov skulle lika gärna kunnat vara ett sportlov om man ser till vädret alltså, visst man ska väl vara glad att det nu äntligen har kommit snö, men denn ska ju komma i januari inte i slutet av mars.. bilden ovanför tog jag igår typ precis innan det började regna trodde att våren var på väg men tittade väl för lite på väderleksrapporterna :/ 
      ja, snart är väl förhoppningsvis sommaren här och måste nog börja tänka på beach -08 nu, usch ja.. men man mår ju förhoppningsvis bättre av att träna lite och att äta sundare.. nej, om man skulle lägga ner skrivandet för denna gången och sätta sig framför tvn i stället, kanske inte jätte mycket bättre men det är ju anna pihl snart och det kan man ju inte missa..!
god bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0