lördag i göteborg

Ojsan, nu har jag också hittat hit.. hoppas väl i alla fall att det är några som står ut med mitt tjat och tycker det är lite roligt att läsa.. sitter för tillfället i Göteborg ensammen i Cllas lägenhet och väntar på att klockan ska bli två, då hon slutar jobba. igår var det mycket mys och ett väldans plingande i våra mobilen, hmm.. tur att det finns några som tycker om oss som tur är! dagens ska jag spendera tillsammans med cilla, kanske ska gå och kolla på älgarna sen, hahah som om man inte har sett några innan liksom.. ikväll är det ju singincontest (som Tobias uttryckte det) och då vi får dricka våra efterlängtade jordgubbsdrinkar :) drinkmixarna kommer nog också gå åt.
             nu ska jag återgå till tvtittandet borde nog läsa lite inför ordklassprovet på torsdag som jag måste klara mig igenom med minst ett vg för att kunna höja mitt bajsbetyg i svenska..

take care*

Kommentarer
Postat av: natta

hoppas du får en kanon lördag !:)
ha det gött

2008-03-15 @ 11:40:51
URL: http://nathallies.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jaså, det är det här du gör för att fördriva tiden, nu medans hon är borta! :) Ha de så kul ikväll!

2008-03-15 @ 12:00:53
Postat av: emelie

sifia, vi måste träffas snart! jätte längesen nu. jag saknar dig

2008-03-15 @ 15:33:14
URL: http://metrobloggen.se/attiica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0