framtid, vad är det?

Råkade hitta hit igen, har inget riktigt intressant att berätta förtillfället men ska väl försöka kunna skriva ner lite vettigt så att ni inte helt läser detta i onödan..! tur att man har nästan hela veckan uppbokad redan.. hmm, kanske inte riktigt men de första tre dagarna antagligen. någon som vill träffa mig så är det bara att säga till så bokar jag in det också :) längesen jag träffade emelie, kanske ska gå och ta en fika med henne i veckan också - detta ska undersökas!
   usch, ser alla människor som är ute och reser och shoppar, solar och bara slipper tråksverige! det vill jag också göra.. längesen jag var i väg och känns som att det kommer ta ett tag innan jag kommer att få åka iväg med..! har ju i alla fall inbokat att jag och cilla ska iväg om två år - man kan väl tänka att två år är ganska långt kvar men hoppas att de inte dröjer allt för länge. hoppas väl att jag kommer iväg innan dess, mamma har pratat om det så jag hoppas hoppas jätte mycket nu!
  vad ska man göra med sitt liv egentligen? just nu vet jag verkligen inte.. tänker alldeles för mycket, ser alldeles för mycket, vill alldeles för mycket.. men ska försöka ta mig en riktig funderare, satsa på skolan och få bästa betyg så jag i alla fall har en bra grund till min framtid. ut och resa står väl på var och varannans "måste göra lista" och har nog kommit gfram till att det göra det nog även på mig. för tänk så mycket det finns utanför sverige men även på alla turistmål. åk till en liten mindre by därifrån och du ser antaglien något helt annat än själva hotellet och dess omivningar..  
   nej, nu har jag suttit med det här inlägget lite för länge kanske.. ha det så bra, bättre än mig i alla fall! vilken antagligen inte är så svårt..! <3 till dig,


Kommentarer
Postat av: emelie

en fika låter prima tycker jag. vilken dag passar?

2008-03-29 @ 18:45:18
URL: http://metrobloggen.se/attiica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0