FEL

Påskdagen idag ja.. hmm, har hunnit med ganska mycket både idag och sen jag skrev här senast.. gick upp alldeles förtidigt idag med tanke på när jag kom hem. dansade iväg till kyrkis i alla fall och träffade där alla sköna människor som vanligt :) sen så bar det hemåt för att sedan gå att inhandla lite mat och annat tjafs på hemtex och clas ohlsson.. usch, skulle inte gått in till stan och hem igen fick värsta skoskaven och hela kittet inte så himla roligt om ni skulle fråga mig. jaja, väl hemma och tryckt i sig mat så var bilen framkörd för vi skulle ta en tripp till stranden, mysigt som attan med dom bästa människorna och solen som skiner och allt var bara på topp :) posa framför kameran gjorde man väl också ett par gånger.. gick hela vägen från grötvik och bort till handikappbadet - johan tyckte vi var dumma som gick så långt men vadå, så långt är det ju faktiskt inte!? besökte östra stranden också, värsta mys där med och massa dumma upptåg som vanligt men det hör väl till, alltid ska man vara med om något nytt..!

             kvällen spenderades hemma hos rasmus som firade sin födelsedag, trevligt trevligt var det allt! såg någon konstig film med, orkade typ inte se slutet så satt och snacnkade skit iställer.. berättade om mitt och cillas lilla äventyr igår kväll och lite så. man kan ju säga att vi blev aningens rädda när john spökade lite..

             nu ska jag nog faktiskt stänga igen denna dumburken så att jag kan få mig lite sömn i natt, ska sova sjukt länge imorgon, tycker nog att jag har förtjänat det idag. och som vanligt så har jag ont i huvudet så ska nog ta med min far till optikern på tisdag så jag får reda om det beror på det eller något annat.. skulle nog faktiskt vilja ha ett par glasögon vet dock inte riktigt om jag passar i det men det går väl alltid att ändra på..

            förresten, vad är det för ett himla skitväder vi har fått?! värsta snöstormen ju!! suck, att vädret och ens humör kan skifta så mycket på bara några timmar.. jag vill ju ha sommar & sol!!
god natt


Kommentarer
Postat av: Victoria

du kan få mina glasögon ;) haha. nej kom på att jag få rlite huvudvärk ibland då, så det kanske inte är så bra :P

2008-03-24 @ 12:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0