dumt

Hoppas att jag lyckades.. hade svenska prov med ordklasser nu, kändes bra när jag gick därifrån men nu efter fem minuter så börjar jag att tvivla.. måste ju få bra på detta provet så att jag kmr någonvart med mina betyg..!
 

det känns just nu väldigt mycket som att jag inte kommer att få träffa dig idag - något som jag har sett framemot sen i helgen, du slutar ju om typ lång tid och sen ska jag iväg och filma så det skiter väl sig antagligen.. fast det har det ju alltid gjort så det är väl bara att acceptera, fast det är väldigt svårt när jag vet hur allt ligger till.. filma var det ja - tobias ville ha med mig i sin film, fast nu vet jag inte om jag vill vara med längre när jag vet vad det innebär, men det är väl bara ta djupt andetag och se glad ut.. brukar ju fungera i de flesta situationer :/ life sucks ! slipper väl kanske att åka buss hem idag eftersom att tobias skulle hämta mig i skolan - får alltså se något positivt i det hela..


hamnade på morfars igår med.. jag höll jacob och hammarberg sällskap så gott jag kunde, var egentligen meningen att jag skulle pluggat igår men satt och snackade skit om allt och alla i stället vilket var mycket roligare! dom är två små trevliga prickar dom där ^^

HOPPAS HOPPAS!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0