det är sommar för mig..

image7
(hittade ingen bättre bild)

såg denna bion igår, är nog faktiskt inget att rekommendera :/ med tanke på att jag och cilla satt och pratade typ konstant hade halvt slagsmål och fick gustav att skratta ordentligt ett par gånger så kan man nog säga att varken hon eller jag tycker den var särskilt bra.. det var en nisse som satt framför oss som sa till ex antal gånger att vi skulle vara tysta - dock hörde vi bara det en gång så det var väl lite lagom pinsamt.. hahah.. mycket folk var det i alla fall igår och det var kul ^^ en salig blandning, stackars människor som behöver umgås med oss x)

träffade emelie idag - hon hade skadat sig lite kan man väl säga..
usch usch, inte roligt det där med kryckor heller..
jacob råkade jag också springa in i, han gick på stan med sin mamma..
lite roligt att träffa honom var ju typ två veckor sen jag såg honom så det var på tiden tycker jag, en himla massa sms gör en inte mycket gladare om man inte träffas på riktigt..

påskafton är det ju idag med men är det någon mer än jag som verkligen inte känner några påskvibbar alls elller?! jag vill ha värmebölja så det står härliga till! jag vill ha solsken och massa bruna människor!! jag vill ha sommar då nästan inga bekymmer finns, man tar dagen som den kommer och man är alltid på topp ^^ när gullbranna gården är fylld med massa roligt folk som man inte sett på länge, vara uppe halva natten bara för att och sitta på en filt i vilshärad med sin bästa vän vid sin sida snacka skit och äta chips det är verkligen sommar för mig! 

så här i efterhand när jag har skrivit det här så lät det jätte mycket som björn gustavsson, men så får det väl bli.. något att rekommendera på youtube.com så är det när just björn gustavsson är på the voice och morgonpratar och berättar om när han blev avslängd från en swebus-buss.. sevärd säger jag bara!

nej, nu ska jag kanske träffa jacob hoppas väl att cilla trillar in här
snart och att vi kanske åker en sväng till laholm..  
pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0