är det bara jag?

Att var och varannan bloggar nu för tiden har väl ingen missat, eller? jag vet inte riktigt vad jag tycker om det heller.. visst det kanske är en liten fluga nu men ändå? jag säger inte att min blogg är jätte intressant för det finns ju dom som är mer intressanta men det finns ju verkligen dom som är helt meningslösa också.. att det är vissa som skaffar blogg för att vara inne och att man ska passa in och ha något att prata om. tänkte det när jag bytte från att hänga på bdb från lunar (vilket var ett tag sen) då var det verkligen som ett stort byte mellan dom ställerna, för man märker ju på folk hur dom är från vilket ställe dom hänger på.. visst jag ska inte dra alla över en kant och jag säger inte att jag inte själv har lunar men ändå det är stor skillnad. undra vad nästa stora fluga blir, om det blir någon vill säga men det borde ju komma något nytt.. för vi vill ju förändras och hitta nya saker att upptäcka och utforska hela tiden..

tänk bara på hur youtube har växt bara dom senaste månaderna. att typ alla hänger där minst en gång om dagen och att alla har väl något favorit klipp. ja, det jag vill säga med detta är väl att vi förändras, vi utvecklas och vill ha mer och mer hela tiden.. vårt ha behov tar aldrig slut. men någonstans så måste det ju ta slut.. eller? nej, jag hoppas väl att jag har väckt några tankar hos er som läser detta och att ni kanske kommenterar och tycker till..?


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jo, har själv tänkt samma sak många ggr.. Undrar just när det kommer någon ersättare till bilddagbok och blogg?

2008-03-25 @ 22:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0